czwartek, 11 sierpnia 2011

Witam:)

Serdecznie witam wszystkich, którzy zabłądzili na tego bloga :)
Będę głównie pisała o perfumach. A raczej- będę próbowała pisać o perfumach. Z góry zaznaczam, że ekspert ze mnie żaden, często nie rozróżniam poszczególnych nut, często nos płata mi figle i wyczuwam nie to, co czuć powinnam. Jednak dość długo "siedzę w temacie", jeszcze się nie znudziłam, a wręcz przeciwnie, coraz bardziej się wkręcam, coraz więcej poznaję, może trochę się wyrabiam;)
Nie mam wielkiego talentu do pisania, trudno mi przelewać myśli na klawiaturę ("język giętki" i te sprawy) . Ale miło mieć swoje miejsce w sieci, więc oto jestem, oto pachnę i oto piszę :) Tyle słowem wstępu
Ach, pozdrawiam serdecznie wszystkie Wizażanki, może zgadniecie, którą z Was jestem :) Na razie pozostanę anonimowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz